Angelina Jolie przedstawia kampanię Louis Vuitton CORE VALUES

Angelina Jolie przedstawia kampanię Louis Vuitton CORE VALUES

28 czerwca 2011, Louis Vuitton, Angelina Jolie

Linki sponsorowane

Angelina Jolie to najnowsza gwiazda, którą fotografowała Annie Leibovitz do kampanii reklamowej Core Values marki Louis Vuitton.

Fotografie, które zaczęły się ukazywać od połowy czerwca, były wykonane w Kambodży – ziemi, do której aktorka ma szczególny sentyment. Po pierwsze odwiedziła ona Kambodżę w 2000 roku, gdy kręciła tam swój film „Lara Croft: Tomb Raider“ i od razu pokochała piękno tej ziemi i gościnność tamtejszych ludzi.

Angelina Jolie do Kambodży wróciła już jako Ambasador Dobrej Woli UNHCR. Realizowała tam program oświaty, na temat niebezpieczeństw wynikających z min, a z tamtejszego sierocińca adoptowała swojego najstarszego adoptowanego syna Maddoxa. W 2005 roku król Kambodży Norodom Sihamoni dał jej obywatelstwo z humanitarną pracę. W Kambodży funkcjonuje fundacja Maddox Jolie-Pitt Foundation, którą założyła aktorka w 2003 roku.

Fotografia z kampanii reklamowej Core Values przedstawia Angelinę Jolie siedzącą na bosaka na tradycyjnej drewnianej tratwie. Jest otoczona bujną zielenią krainy prowincji Siem Reap. Obok Angeliny Jolie widać torebkę Louis Vuitton Alto z płótna Monogram – ulubiona torebka aktorki, którą nosi od wielu lat. Sloganem kampanii jest tym razem zdanie „Jedna podróż potrafi zmienić życie. Kambodża, maj 2011“.

Dlatego, że spotkanie z Kambodżą było dla niej doświadczeniem, które zmieniło jej życie, Angelina Jolie zgodziła się wziąć udział w kampanii dla Louis Vuitton właśnie w tej ziemi.

Pietro Beccari, pracujący dla Louis Vuitton w marketingu i komunikacji powiedział: „Jest to dla nas ogromny zaszczyt, że Angelina Jolie zgodziła się być gwiazdą kampanii Core Values, która jest zbudowana na motywie podróżowania jako podróży ciała i ducha. Angelina Jolie jest w każdej sferze globalną gwiazdą – nie tylko w swej profesji aktorki, ale także w rozwiązywaniu międzynarodowych, humanitarnych problemów“.

Angelina Jolie przedstawia kampanię Louis Vuitton CORE VALUES (http://www.luxurymag.pl)
Autorem artykułu jest Milena M.. Artykuł znajdziesz w kategorii marki i markowe ubrania i torebki i torby.