Strony www.luxurymag.pl zbierają następujące informacje dotyczące odwiedzin stron:

Informacje, które są opcjonalne i które użytkownicy udostępniają dobrowolnie. Są to np. nazwisko lub pseudonim, adres e-mail lub adres strony internetowej. Są to dobrowolnie udostępniane informacje wykorzystywane do komentowania artykułów lub otrzymywania odpowiedzi na te komentarze i na forum.

Pasywnie zebrane informacje (czyli bez aktywnego dostarczania informacji) przy użyciu różnych technologii i metod, takich jak adresy IP, pliki cookie, znaczniki internetowe, itp. Informacje te umożliwią lepsze dostosowanie treści do potrzeb użytkowników a także pozwolą reklamodawcom i sponsorom lepiej zrozumieć naszych gości.

Na tych stronach internetowych są udostępniane reklamy dostarczane przez inne firmy reklamowe. Firmy te mogą wykorzystywać informacje (z wyjątkiem imienia i nazwiska, adresu, adresu e-mail i numeru telefonu) związane z Twoimi wizytami na tej oraz innych witrynach sieci Web w celu wyświetlania reklam towarów i usług, które Cię interesują.

Google, jako dostawca zewnętrzny, używa do wyświetlania reklam na tej stronie plików cookies. Dzięki pliku cookie DART, Google może wyświetlać użytkownikom reklamy dobrane na podstawie ich wizyt na tej i innych stronach w Internecie.

Użytkownicy mogą po zapoznaniu się z polityką prywatności w sieci partnerskiej reklamy zablokować używanie plików cookie DART przez Google.

Większość przeglądarek internetowych jest automatycznie ustawiona tak, że pliki cookie są akceptowane. Można jednak ustawić przeglądarkę tak aby odrzucała wszystkie pliki cookie lub też wskazywała, że plik cookie jest przesyłany. Niektóre funkcje i usługi Google mogą więc nie działać poprawnie w przypadku gdy pliki cookie są w przeglądarce wyłączone.

Jeśli chcesz, zawsze możesz odmówić przyjęcia plików cookie do wyświetlania reklam Google w sieci partnerskiej Google. Zrobisz to poprzez odrzucenie ciasteczka DoubleClick.

Opcja Cookie Opt-Out Plug na stałe wyłączy w przeglądarce Firefox i Internet Explorer wpis „cookie DoubleClick“, który jest wykorzystywany przez Google w celu oceny ruchu i linków do celów reklamowych.